A potenciális látogatók megszerzéséhez több olyan eszköz is van, amit érdemes használni…
Legyen “Google idomár”!
A keresőkben nagy harc folyik az első oldali helyért, a találati lista első 1-4. pozíciójáért, aminek egyik erős fegyvere a “keresőoptimalizálás”. Ez egy több részből álló lassú, ám rendkívül fontos eleme egy weboldal elkészítésének, vagy fenntartásának. Ha javítani szeretne a pozícióján, már azzal is sokat segíthet az előrejutásban, ha beépíti weboldalának szövegeibe azokat a kulcsszavakat, amikre az érdeklődők rákeresnek.
Hirdessen célzottan!
A helyi lapban megjelentetett hirdetését vagy elolvassák vagy nem. Akkor ez most egy megtérült befektetés? Nem úgy tűnik. Azonban, ha úgy hirdet, hogy csak az Ön szakmája iránt érdeklődőket érje el ajánlatával, megrendelésekre számíthat.
Használja a Google Adwords hirdetési rendszert: csak azért a hirdetésért kell fizetnie, amire rákattintott valaki. Ezek a rövid, pár soros szöveges hirdetések a Google találati eredményei mellett jelennek meg a látogatóknak, azokra a kifejezésekre, amiket Ön előzőleg beállított. A hirdetések szövegét szintén a felmérésekre alapozhatja.
Mutogassanak Önre!
A keresőharcban fontos szempont, hogy mennyi és milyen minőségű link mutat az Ön oldalára. Szerezzen honlapjára mutató linkeket olyan weboldalakról, melyek tartalmilag relevánsak az Ön oldalára nézve. Kerülje azokat az oldalakat, amelyek témájukban nem összeköthetőek az Önével.
Küldje be oldalát erősebb katalógusokba, de a kisebb, jelentéktelen katalógusokra már nem feltétlenül érdemes időt áldoznia.
Segíthetünk? Kérdezzen, szívesen válaszolunk! :)