Mitől lesz eredményes egy weboldal?

Mitől lesz eredményes egy weboldal?

Nem számít, hogy mekkora dolgot szeretne elérni, a célok megvalósítása az összehangoltságon és a szervezettségen múlik.

Az Ön weboldala eredményes?

Ha weboldala nem teljesít megfelelően, akkor vizsgálja meg, hogy jó célokat tűzött-e ki az
induláskor. Első lépésként mindig fogalmazza meg konkrétan elképzeléseit, így lesz mihez
mérnie a későbbi eredményeket.

Íme néhány példa megvalósítható célokra:

  • Meghatározott számú termék/szolgáltatás értékesítése havonta
  • Új ügyfelek szerzése
  • Meglévő ügyfeleknek újra eladni
  • Új termék bevezetése
  • Jó vélemény kialakítása a vevők fejében

Az alacsony forgalmat hozó weboldalak mögött gyakran nincsenek meghatározva a célok, és ez igaz a magyar céges weboldalak többségére.

Lásson hozzá, tervezzen!

  1. Határozza meg a fő célt, mint pl. “30%-os éves forgalom növelés a weboldalam
    révén.”
  2. Vegye sorba, hogy mi szükséges a fő cél eléréshez: jelölje meg azokat
    webmarketing eszközöket, amelyek eredményeképp a fő célja teljesülhet.
  3. Kvótázza be az egyes eszközöket: pl. 50 hírlevél feliratkozó havonta.
  4. Készítsen részletes tervet arra, hogy az adott eszközöket hogyan használja fel,
    és jelölje meg, milyen végeredményt kell elérniük külön-külön is.
  5. Hozza lendületbe az online gépezetét.
  6.  Mérje az eredményeket, módosítson ha kell.

Segíthetünk? Kérdezzen, szívesen válaszolunk! :)