Nem számít, hogy mekkora dolgot szeretne elérni, a célok megvalósítása az összehangoltságon és a szervezettségen múlik.
Az Ön weboldala eredményes?
Ha weboldala nem teljesít megfelelően, akkor vizsgálja meg, hogy jó célokat tűzött-e ki az
induláskor. Első lépésként mindig fogalmazza meg konkrétan elképzeléseit, így lesz mihez
mérnie a későbbi eredményeket.
Íme néhány példa megvalósítható célokra:
- Meghatározott számú termék/szolgáltatás értékesítése havonta
- Új ügyfelek szerzése
- Meglévő ügyfeleknek újra eladni
- Új termék bevezetése
- Jó vélemény kialakítása a vevők fejében
Az alacsony forgalmat hozó weboldalak mögött gyakran nincsenek meghatározva a célok, és ez igaz a magyar céges weboldalak többségére.
Lásson hozzá, tervezzen!
- Határozza meg a fő célt, mint pl. “30%-os éves forgalom növelés a weboldalam
révén.” - Vegye sorba, hogy mi szükséges a fő cél eléréshez: jelölje meg azokat
webmarketing eszközöket, amelyek eredményeképp a fő célja teljesülhet. - Kvótázza be az egyes eszközöket: pl. 50 hírlevél feliratkozó havonta.
- Készítsen részletes tervet arra, hogy az adott eszközöket hogyan használja fel,
és jelölje meg, milyen végeredményt kell elérniük külön-külön is. - Hozza lendületbe az online gépezetét.
- Mérje az eredményeket, módosítson ha kell.
Segíthetünk? Kérdezzen, szívesen válaszolunk! :)